niedziela, 29 grudnia 2013

Prolog

Pewnie każdy z was przynajmniej raz w życiu zastanawiał się jak to jest żyć bez rodziców i móc robić co się chce. Pewnie uważacie, że to super i chcielibyście tak żyć. Jednak ja wam powiem, że to nie jest takie świetne jak się wydaje. Dobra teraz pewnie uważacie, że jestem nie normalna albo, że jestem popierdolona. Więc może wytłumaczę wam o co w tym chodzi i zacznę opisywać moją historię od nowa.
Nazywam się Liliana Dąbrowska w skrócie Lili. Dziesięć lat temu w wypadku zginęli moi rodzice. Od tej pory mieszkam z moją ciocią w Londynie. Przeprowadzka nie była dla mnie łatwa miałam wtedy siedem lat i musiałam zostawić wszystko dosłownie wszystko w Gdańsku i przeprowadzić się tu do Londynu gdzie nikogo nie znałam i do tej pory nie znam. No może oprócz koleżanek cioci Iwony i jej chłopaka, którego nie lubię. Nie wiem z jakiego powodu, ale go nie lubię. W szkole jestem nielubiana. Głównie z tego powodu, że jestem z Polski oraz nie idę z każdym chętnym chłopakiem do łóżka. Oto moja historia zwykłej Polki, która dziesięć lat temu przyleciała do Anglii ze względu na śmierć rodziców.

Hej! To ja Babajaga, a to jest mój 3 blog. Mam nadzieję, że prolog i bohaterowie was zaciekawią i będziecie czytać moje opowiadanie.

1 komentarz: